Výhradní distributor firmy Cosval s.p.a. již od roku 1997.


úvodní Doprava


Doprava

V současné době doručujeme zboží pouze na území České Republiky.

Snažíme se neustále vylepšovat naše služby, a proto si v současné době můžete zvolit následující druhy dopravy Vaší objednávky.

  • Osobní vyzvednutí v naší prodejně – pouze po předchozí telefonické domluvě na konkrétní termín
  • Doprava k Vám domů, do práce, nebo na výdejní místo lze si vybrat mezi kurýrní službou DPD a Českou Poštou

DPD - KURÝRNÍ SLUŽBA

KURÝRNÍ SLUŽBA DPD: Doručení si můžete vybrat ze 2 možností:

1. DORUČENÍ NA VÁMI ZADANOU ADRESU = DPD PRIVATE

      Jednoduše zadáte adresu domů, nebo do práce, podle toho, co je pro Vás lepší. Den předem Vám přijde SMS na Váš mobilní telefon, že je balíček na cestě. V den doručení Vám opět přijde SMS s 2 hodinovým       intervalem pro doručení. Z naší zkušenosti časy kurýrů odpovídají údajům v sms zprávě.

2. DORUČENÁ NA VÝDEJNÍ MÍSTO PODLE VAŠEHO VÝBĚRU = DPD PICK UP

      V ČR tvoří síť výdejních míst už 800 poboček. Většina z nich má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká až 7 kalendářních dní. Více konkrétních informací pro Vámi zvolené odběrné místo Vám opět       přijde pomocí SMS zprávy, která Vám zároveň oznamuje, že zásilka je připravena k vyzvednutí a také do kolika dní je nutné ji vyzvednout.

      Které je výdejní místo nejblíže k Vám najdete na stránce http://pickup.dpd.cz/

Doporučujeme si stáhnout do Vašeho chytrého telefonu aplikaci DPD KURÝR s podrobným návodem jaké všechny funkce umožňuje se seznámíte kliknutím na tento textAplikace DPD KURÝR Vám umožňuje vidět pohyb zásilky, změnu času doručení, či přesměrování zásilky na výdejní místo a mnoho dalších výhod.  

Balíček máte neustále pod kontrolou, cokoliv potřebujete vědět o vaší zásilce zjistíte – můžete ji sledovat:

ČESKÁ POŠTA

I u České pošty máte na výběr 2 možnosti doručení:

1. BALÍK DO RUKY - zadáte adresu domů, nebo do práce, prostě tam, kde si můžete balík převzít. Česká pošta zatím zasílá pouze SMS s informací, že ten den je zásilka doručována, bez přesnějšího časového upřesnění.    Pokud Vás pošta na dané adrese nezastihne, najdete ve schránce upozornění a balík si můžete vyzvednout na Vaší poště.

2. BALÍK NA POŠTU - vyberete si pobočku pošty, kde si zásilku vyzvednete. Balík zde na Vás bude čekat maximálně 14 dní, Česká pošta Vám jej připomene SMSkou, poté se vrací zpět.

Nově Česká pošta spustila systém vyzvednutí balíku pomocí speciálního kódu, takže Vám pro něj může zajít kdokoliv, komu kód předáte.

"Výdej balíku na kód umožňuje vyzvednout většinu vnitrostátních avizovaných balíků České pošty bez nutnosti předkládat průkaz totožnosti, a proto je na všech poštách může za adresáta vyzvednout i třetí osoba. Kód pro vyzvednutí nalezne adresát v oznámení o uložení zásilky, které zasíláme SMS nebo e-mailem. Má šestimístnou alfanumerickou podobu a v kombinaci se jménem (názvem) adresáta nebo číslem zásilky slouží k vyzvednutí bez nutnosti prokazovat totožnost.

Na poštách s vyvolávacím systémem a specializovanou přepážkou Balíkovna má klient navíc možnost být díky kódu rychleji obsloužen." zdroj www.ceskaposta.cz

I u České pošty můžete využít sledování Vaší zásilky a to na tomto odkazu, kam opět zadáte číslo Vaší zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Ceny u jednotlivých druhů dopravy se liší podle poskytovatele přepravní služby, zvoleného typu dopravy a zvoleného typu platby. Obecně platí, že doprava na výdejní místo současně s on-line platbou předem bývá nejlevnější.

UPOZORNĚNÍ: Vážení zákazníci, pokud jste od nás obdrželi informační email o tom, že Vaše zásilka byla expedována, mělo by její doručení a to i na výdejní místo trvat maximálně 48 hodin. Již v tomto časovém rozmezí byste měli dostat informaci od přepravce, že Vaši zásilku přijal. V této zprávě obdržíte i číslo Vaší zásilky, kterou pak můžete následně sledovat dle výše uvedených odkazů. Pokud po uplynutí 48 hodin neobdržíte žádnou další SMS zprávu nebo email od jakékoliv vámi vybrané přepravní služby o tom, že bude zásilka buď doručována, anebo že je připravena k vyzvednutí, pravděpodobně je někde zádrhel a proto doporučujeme následující postup:

   1. Zkontrolovat, zda jste na objednávce uvedli správné telefonní číslo svého mobilu. Pokud jste se přepsali a zadali špatné tel. číslo, nedostane následně žádnou zprávu o doručení a kurýr ani pošta Vás nemusí    zastihnout, tzn. že objednávka se vrátí k nám, někdy až po vypršení lhůty pro uložení na poště. Pokud jste zadali špatné telefonní číslo - IHNED NÁS KONTAKTUJTE telefonicky na čísle 371 724 533, abychom    v systému mohli včas zadat správné číslo a zastavit její případné vrácení k nám. Pokud máte správné číslo, pokračujte na bod č. 2.

   2. Ihned zkotrolovat online na výše uvedených odkazech kde se Vaše zásilka nachází pomocí služeb Track&Trace anebo telefonicky na info-lince dané přepravní společnosti. Vždy potřebujete mít po       ruce číslo zásilky.

   3. Pokud na uvedených odkazech nemůžete číslo zásilky najít, neprodleně nás kontaktujte telefonicky na naší info-lince - 371 724 533. Pokusíme se Vaši zásilku dohledat, popřípadě zařídit       opakované doručení dříve, než dojde k vrácení zásilky do naší společnosti.

Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci. Snažíme se své služby neustále zlepšovat a vězte, že zásilky od nás odchází do 24 hodin od přijetí objednávky. Nicméně všichni jsme jen lidé a i přepravní společnosti mohou mít zejména v exponovaných termínech (například před Vánoci) hodně práce a proto může dojít ke zpoždění, poškození, či ztrátě zásilky. Včasným telefonátem při případě problému můžeme situaci rychleji vyřešit a vy dříve obdržíte objednané zboží.

 

KONTAKTUJTE NÁS

Bellitia s.r.o.